sobota, 12 września 2020

Domowe chwile...

Ale dziś była piękna sobota:) Wymarzona pogoda, słoneczko od samego rana, poranny obchód po ogrodzie, poranna rosa, zapach herbaty z cytryną, wspólne i smaczne śniadanko - LUBIĘ BARDZO takie nieśpieszne weekendy. Dzień upłynął mi na tradycyjnych obowiązkach domowych, a jakże przyjemnych. W piekarniku suszy mi się Pavlova. Będzie z jeżynami i figami do niedzielnej kawki:) 


W ogrodzie codziennie jest mnóstwo rozkwitniętych wrześniowych kwiatków. Uwielbiam astry, zachwycają kolorami  delikatnością. Stawiam je w każdym kącie domu. Dom bez kwiatków jest dla mnie taki smutny, więc zawsze staram się mieć świeże kwiatki, które cieszą oczy:)


A dziś zostawiam Wam kilka kadrów. Zdjęcia przepełnione smakami, barwami późnego lata i nadchodzącej jesieni...









Pięknej niedzieli Kochani. 

Mam nadzieję, że przed nami jeszcze wiele pięknych i słonecznych chwil!

Buziaki

Natalia

8 komentarzy:

  1. Pięknie, zresztą jak zawsze u Ciebie :). Szkoda, że już puka jesień, dla mnie chyba najgorsza pora roku :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuć i widać na Twoich zdjęciach smak późnego lata. Te astry kwitnące raz do roku...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie u Ciebie i w domku i na zewnątrz.Takie smakołyki a ja głodna po pracy:-).Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie leniwe weekendy... Chociaż miniony był u nas pracowity... Szykowanie drewna, powstały nowe rabaty,wyssprzatane rabaty, oczko... Ale był czas na ciacho... Był był. Obowiązkowo do kawki popołudniowej...na ogrodzie w promieniach słońca. Weekend był udany... Ciacho smakowite. Mniam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Klimatyczne wejście w jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tutaj, aby złożyć świadectwo o tym, jak potężny rzucający zaklęcia dr Padman pomógł mi naprawić mój związek. Byłem załamany, gdy mój Kochanek powiedział mi, że nie jest już zainteresowany poślubieniem mnie, ponieważ inna dama użyła na nim czarnej magii. Płakałem i szlochałem każdego dnia, aż zrobiło się tak źle, że sięgnąłem po pomoc do Internetu, kiedy przeczytałem recenzję o wspaniałej pracy doktora Padmana, a następnie skontaktowałem się z nim, aby uzyskać pomoc w odzyskaniu mojej miłości i życia , pomógł mi rzucić potężne zaklęcie miłosne i ku mojemu największemu zdziwieniu po 24 godzinach wykonywania zaklęcia miłosnego mój ukochany wrócił na kolana błagając mnie o wybaczenie. Jesteśmy teraz szczęśliwie małżeństwem i wszystkie podziękowania należą się dr Padman Wonders za pomoc zachowaj mój związek, możesz skontaktować się z Dr Padman przez e-mail padmanlovespell@yahoo.com lub info@padmanspell.com Strona internetowa: https://padmanspell.com/index-3.html lub WhatsApp +19492293867

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)