niedziela, 27 września 2020

Pani Jesień:) i przepis na ulubioną szarlotkę.


Jesień... pachnie dla mnie jabłkami i cynamonem:) To najpiękniejszy zapach jesieni. I przyszła Pani Jesień. Jej pierwsze dni były naprawdę urocze. Ciepłe, słoneczne i magiczne. Słoneczko świeciło od samego ranna, można było podziwiać poranne mgły- słowem CUDNIE było. 

W ten weekend pogoda się zmieniła. Pada, jest ponuro, ale wiecie co? Lubię czasem taką pogodę, gdzie można się wyleżeć, posiedzieć pod kocykiem z książką i dobrą herbatką. Można upiec ulubioną szarlotkę, naperfumowaną cynamonem (to jesienny afrodyzjak), oglądać filmy i piec ciasteczka. Taki właśnie est ten weekend. 

W ogrodzie niestety już zmiany. Moje pelargonie przy białym domku niestety zrobiły się już bardzo słabe, myślę, że lada dzień będę musiała się z nimi pożegnać :( 







Szarlotka z połówkami jabłek 🍏


Składniki: 2,5szkl mąki, 1 łyżeczka proszku do pieczenia, 200g zimnego masła, 2 żółtka, 4-5 łyżek gęstej śmietany, szczypta soli, 3/4 szkl cukru pudru


Wykonanie: z podanych składników zagnieść ciasto. Owinąć w folię i schłodzić. Podzielić na dwie nierówne części, mniejszą rozwałkować i wyłożyć na blaszkę. Na to ułożyć połówki jabłek (6 dużych 🍎), posypać cynamonem i ułożyć drugą część ciasta. Nakłuć widelcem i piec w 180st około 45min. Posypać cukrem pudrem 🍎


Babka zebra. Klasyk. To ciasto chyba wszyscy znają. My ta babkę bardzo lubimy. Ale obowiązkowo musi być polana polewą czekoladową:)

Drożdżowe ślimaczki ze śliwkami, brązowym cukrem i cynamonem:)

Lubię, gdy w domu pachnie swojskim chlebkiem:)

Jeszcze kilka dni temu było tak pięknie...











Jeden chlebuś podaruje komuś w prezencie.


Mam nadzieję, że przed nami piękna ZŁOTA JESIEŃ. Obserwując przyrodę, liście przybierają już jesienne barwy. Liczę, że po deszczach będzie wysyp grzybów i będzie można udać się do lasu na grzybobranie, bo uwielbiam zbierać grzyby:) 

Cudownej niedzieli i dobrego nowego tygodnia! Za kilka dni już październik:)

Uściski ogromne!

Natalia



4 komentarze:

  1. Piękna jesień... Wspaniałe zdjęcia i jedzonko pyszniutkie. Wiem jak pachnie chlebkiem. Aj tak tak... Same pyszności. Ciepleka życzę u wielu jescze pięknych cieplutkich dni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dr Adeleke jest afrykańskim kapłanem voodoo i potężnym rzucającym zaklęcia miłosne. Z wielkim szacunkiem i honorem dla prawdziwego rzucającego zaklęcia, dr Adeleke, który przywiózł moją dziewczynę po walce, którą z nią toczyłem. Widziałem różne świadectwa tego, jak dr Adeleke ma pomogło tak wielu ludziom odzyskać partnerów. Skontaktowałem się z doktorem Adeleke w sprawie zaklęcia miłosnego, a on zapewnił mnie, że odzyskam swojego partnera w ciągu 24 godzin, kiedy zaklęcia zostały rzucone. Tak jak powiedział, moja kobieta wróciła i błagała o przebaczenie. wszystko dzięki wspaniałemu człowiekowi dr Adeleke, więc moja rada jest dla wszystkich, którzy mają ten sam problem, aby skontaktować się z nim przez EMAIL: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, dla mnie też zdecydowanie jesień pachnie jabłkami z cynamonem. I to dodaje nawet najbardziej ponurej jesieni odrobinę ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tutaj, aby złożyć świadectwo o tym, jak potężny rzucający zaklęcia dr Padman pomógł mi naprawić mój związek. Byłem załamany, gdy mój Kochanek powiedział mi, że nie jest już zainteresowany poślubieniem mnie, ponieważ inna dama użyła na nim czarnej magii. Płakałem i szlochałem każdego dnia, aż zrobiło się tak źle, że sięgnąłem po pomoc do Internetu, kiedy przeczytałem recenzję o wspaniałej pracy doktora Padmana, a następnie skontaktowałem się z nim, aby uzyskać pomoc w odzyskaniu mojej miłości i życia , pomógł mi rzucić potężne zaklęcie miłosne i ku mojemu największemu zdziwieniu po 24 godzinach wykonywania zaklęcia miłosnego mój ukochany wrócił na kolana błagając mnie o wybaczenie. Jesteśmy teraz szczęśliwie małżeństwem i wszystkie podziękowania należą się dr Padman Wonders za pomoc zachowaj mój związek, możesz skontaktować się z Dr Padman przez e-mail padmanlovespell@yahoo.com lub info@padmanspell.com Strona internetowa: https://padmanspell.com/index-3.html lub WhatsApp +19492293867

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)