środa, 23 kwietnia 2014

Świąteczne wspomnienia...

Witam Was Kochani!!!

Na samym początku dziękuję Wam za wszystkie przepiękne życzenia wielkanocne:-)
***


Jak Wam minęły święta?
Pogoda była cudowna;-)
Słoneczko świeciło od samego rana, ptaszki śpiewały...
Dookoła było czuć radość Świąt!!!
Co roku w pierwszy dzień jeszcze przed śniadaniem, udaję się do kościoła na rezurekcję z Moją rodziną!!!
Dopiero po Mszy zasiadamy do śniadania:-)
***
Babki w tym roku były dwie;-)
Czekoladowej niestety nie zdążyłam sfotografować;-)


Całe dwa dni upłynęły niestety szybko, ale były
smaczne, kolorowe, wesołe i rodzinne:-)
Spacerek z Zosią i Karolkiem:-)

W Wielki Piątek doszła do Mnie paczuszka
od Gabi z bloga "w cieniu kwitnących magnolii...";-)
Dziękuję Ci Kochana za te wszystkie cudne prezenciki:-***


Na zewnątrz jest cudownie...
Wszystkie drzewka pięknie zakwitły:-)
Zieleń jest piękna i soczysta
 



Ściskam Was wszystkich !!!;-)
Do następnego napisania...
Natalia

12 komentarzy:

  1. Witaj.Śzkoda że święta tak szybko mineły. Dobrze że chociaż wiosna została :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ pięknie zakwitły ! Oblepa kwiecia :) A zapach musi być niesamowity!
    Niezła babka ! Ja w tym roku nie robiłam ponieważ matula zadeklarowała taki zamysł ;p
    Pozdrawiam i ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze zdjęcia:-) ja juz w piątek jade na wieś i zostanę chyba do polowy maja :-) nie mogę się nacieszyc :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie zakwitły!

    Wróciłam do domu po świętach i nie moge się nadziwić jak wszędzie zielono się zrobiło:))) Bez pod moim oknem już nawet:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. smaka mi robisz z samego rtana ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda była u mnie całkiem, całkiem. Pierwszy dzien spedziliśmy na goscinie, a drugiego dnia wybraliśmy się na jedno-dniową wycieczkę nad morze północne :)) Było aktywnie i tak lubie najbardziej.
    To zdjecie z kurami już chyba widziałam na fb :)) Idealnie na Wielkanoc:))) Sielsko-anielsko.
    Piekne migawki, a babka wyglada bardzo smakowicie :))) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. u nas na Święta też było słonecznie :-)
    fajnie,że wszystko się udało buziakuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Babka już zjedzona...a jak zobaczyłam na zdjęciu Twoją to znów mam ochotę na upieczenie nowej:)
    Wiosna jest cudna Natalio:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas od kilku lat nie mszy rezurekcyjnej z samego rana. Żałuję, bo to naprawdę był niesamowity i taki prawdziwy wielkanocny klimat.
    A pozazdrościć, że miałaś pogodę w święta, bo u nas w poniedziałek już było brzydko...
    Pozdrowionka gorące!

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym roku Święta była cudowna pogoda :)
    Śliczne zdjęcia Natalko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny, sielsko klimat ! Zazdroszczę, bo ja jestem typowym mieszczuchem z blokowiska :/ Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)