niedziela, 8 czerwca 2014

KUCHENNE zmiany :)

Witajcie!!!

Mało Mnie tu ostatnio, bo większość czasu spędzam na dworze...
Pogoda jest przecudna:):):)
Słońce świeci od rana do wieczora... długo jasno...
...wieczory ciepłe...
Uwielbiam kiedy tak jest:):):)
 ***


Jakiś czas temu wspominałam o tym, że w kuchni nastąpią pewne zmiany:)
Radziłyście Mi Kochane, aby krzesła i stół w kuchni pomalować na BIAŁO!!!
Prawda jest taka, że od dawna o tym marzyłam...
... A Wy jeszcze bardziej Mnie do tego zmotywowałyście:):):)
Nic więcej nie piszę... 
Pokazuję!:):):)








***

I nadal truskawkowo...:):):)

 

A to już czwartkowa sesja Panny Zofii:):):)
Najwygodniej i najlepiej na skoszonej i już prawie ususzonej rawie:):):)
Sianokosy w pełni...:)
Pachnie cudownie:):):)






I pochwalę się Wam Moi Mili, że dzisiejszy post jest
150!!! :):):)

Dziękuję, że jesteście:)
Ściskam Was wszystkich!
Słonecznego i udanego tygodnia wszystkim życzę! :):):)
Natalia

34 komentarze:

  1. Natalko, pięknie to wygląda:)
    Zresztą ja już tak mam, że uwielbiam podglądać Twoją kuchnię:)
    PS. nie wiem, czy akurat Twój także, ale wczoraj bloger zżarł mi kilka komentarzy- żeby nie było, że wrednie usuwam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kocham kiedy tak jest na dworze... miło jednak tak wpaść z dworu do domu i prosto do kuchni... po truskawy :))) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zmiany,i sliczne zdjecia.Tak Ci powiem. Jest tak ładna pogoda,to tylko przebywać na dworze:))

    OdpowiedzUsuń
  4. OOooo wow, no i bomba!! Stół i krzesła wyglądają genialnie po metamorfozie:))) Tak od siebie dodam tylko ze jeszcze bym pomalowała tą osłonkę na grzejnik i już byłoby cacy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Magdę w kwestii osłonki. Przemalowanie super :)

      Usuń
  5. nooo, o niebo lepiej!!! strasznie mi się podoba:)
    mamy te same płytki kuchenne hihhi, tyle że ja swoje odmalowałam:)
    i kwiatki dzisiaj takie same zakupiłam!

    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. ps. ale masz śliczną modeleczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne!!!! - krzesła i stół - super!!! Ja też chcę taki:) Czym malowałaś? Szlifowałaś przed?
    I ja dołączam się do namawiających na pomalowanie osłony na kaloryfer:)
    Ach, prześliczna ta twoja kuchnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszkę mnie nie było w domu, a tu znów takie pyszności u Ciebie i zmiany w kuchni :)
    Uwielbiam Twoją kuchnię, tak dobrze się w niej czuję choć tylko wirtualnie. Dla mnie jest ciepła, cudowna i z takim delikatnym klimatem. Oszczędna w kolorach, ale idealna.
    Modelka Zosia urocza, a zdjęcia...trudno oderwać wzrok :)))
    Pozdrawiam cieplutko Natalko :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak niewiele trzeba,żeby meble nabrały nowego i świeżego wyglądu.Pięknie!!!!
    A komarów u was nie ma,że tak siedzicie cały dzień na dworze? ;p
    U nas plaga-i w dzień a wieczorem to już nie ma mowy żeby wyjść na spacer ;[
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na roczkowe cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcale się nie dziwię, bo jak ładna pogoda za oknem, to aż szkoda nie skorzystać :)))
    Zmiany wyszły na plus , świeżo i pozytywnie Natalko :)))
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło ślicznie !!! Bardzo ładnie u Ciebie:))) Taki porządek i przytulność, domowo i ciekawie. Piękne zdjęcia, nie ma to jak mała metamorfoza, bardzo ale to bardzo cieszy:))) Pozdrawiam i miłego dnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz tu zaglądam. Też pomalowałam podobnie stół i krzesła. Efekt jest zawsze na plus i i Ciebie pięknie to wyszło. Proponuję osłonę grzejnika też machnąć, wtedy grzejnik "zleje" się z osłoną, będzie całkowicie niewidoczny, a okno powiększy optycznie (ściana nie będzie podzielona na pół).

    Już teraz jest bardzo ładnie, a może być rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wczoraj robilem koktajl z truskawek pychota :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ojj jak pięknie! tak ciepło, przytulnie, aż chce się usiąść z kubkiem kawy przy stole i czytać książkę ;) CUDOWNIE! uwielbiam biały kolor we wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję 150-tki :D czekam na kolejne! :)
    wspaniała zmiana w kuchni bardzo mi się podoba :)))
    buziaczki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna ta Twoja kuchnia, coraz piękniejsza. Zosia śliczna panienka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. dziekuje za odwiedzinki;)))u ciebie widze króluja moje klimaty, tez bede takie kiedys miala;))pozdrawiam cieplo:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bomba! Pomalowalabym jeszcze ta drewniana osłonę na grzejnik :-)
    No i gratuluje świetnej sesji!

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoja kuchnia bardzo mi się podoba, pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kuchnia - marzenie , Natalko!!!! i salonik rowniez. Zdjecia zrobilas baaaardzo ciekawe, wszystkie !
    Serdecznosci sle !

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko wygląda perfekcyjnie ! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. stół i krzesła są piękne!! kącik jadalny wyszedł po prostu idealnie, od dzisiaj jestem regularnie - 100% moje klimaty :)

    Pozdrawiam i miłego słonecznego dnia :)
    Marta Wieclaw Design

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam białe meble i zdominowane mieszkanie bielą :) Metamorfoza jest świetna!

    Miłego dnia!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyjemne mieszkanko :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się jak przemalowałaś stół i fajnie, że zostawiłaś blat kolorze drewna:)
    Kiedy robi się gorąco i słonecznie nie za bardzo chce się przebywać w domu.Zaciekawiły mnie kwiaty w Twoim wazonie na stole. Jak się nazywają?

    OdpowiedzUsuń
  26. zazdroszczę takiego pomieszczenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna przemiana! Teraz komplet wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. NATALI ;) dziekuje za tyle cieplych slow pod moim postem;) Stesknilas sie za mna;)? Hehe alez mi milo. Kochana... kuchnia jest przytulna ciepla... z duszą bez dwoch zdan. Ale dzis za serce chwycil mnie salon... jest urzekający. ;) W takim miejscu mozna usiąść z Twoimi deserami i przeniesc sie w inna rzeczywistość;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękną masz kuchnię :)) młoda modelka urocza :))

    OdpowiedzUsuń
  30. nie mogłam oderwać oczu! coraz bardziej rozkochana w bieli :)
    pozdrawiam serdecznie! Ania

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)