czwartek, 26 czerwca 2014

Czerwcowe, truskawkowe CIASTO

Witam wszystkich :)

Ale dziś jest piękny dzień... 
Słoneczko powróciło, grzeje cudownie...
nareszcie robi się ciepło!
W końcu jutro zaczynają się wakacje:)
Mam nadzieję, że będzie już tak na dłużej!!! :)

***

Najpyszniejsze letnie ciasto zagościło i u Mnie :)
Jak odwiedzam Wasze cudowne blogi i jak widzę te wszystkie pyszności...
Sama nabieram chęci i pichcę!:)
Zwykły biszkopt, bita śmietana, truskawki i galaretka!
Połączenie IDEALNE! :)



 BISZKOPT

Składniki:
6 jaj
3/4 szklanki cukru
pół szklanki mąki
pół szklanki mąki ziemniaczanej
1 mały proszek do pieczenia

Wykonanie:
Białka ubić na sztywno z szczyptą soli.
Stopniowo dodawać cukier nadal miksując.
Następnie na niskich obrotach miksera dodawać po żółtku.
Wszystkie suche składniki przesiać i dodać do masy jajecznej.
  Wymieszać drewnianą łyżką.
Piec w temperaturze 180 stopni, około 20 minut (do suchego patyczka).

Bita śmietana:

1 litr śmietanki 30%
cukier puder
żelatyna

Ponadto:

4 galaretki truskawkowe
truskawki

Wykonanie:
 Śmietankę ubić.
Dodać cukier puder wedle uznania i żelatynę.
Wyłożyć na wystudzony blat biszkoptowy.
Schłodzić przez około 30 minut.

Następnie wyłożyć na bitą śmietanę truskawki.
Wylać ostudzoną galaretkę.

SMACZNEGO!



Ciągle przynoszę do domu w dużych ilościach kwiaty POLNE:)
Wyglądają ślicznie, nawet w zwykłym kubku od herbaty! :)





Ślę Wam Kochani słoneczne uściski:)
do szybkiego napisania!
Natalia

27 komentarzy:

  1. Ja nie wiem jak Ty to robisz, że Twoje ciasta zawsze wyglądają jak z najlepszej cukierni???
    Nie wiem też, dlaczego nie otworzysz własnej??? Ludzie ustawiali by się w kolejkach po te pyszne i piękne słodkości!!!! Zaraz wpadam na ciacho:-) Buziaki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje ciasto jak zwykle wygląda pysznie, masz cukierniczy talent, gdyby doba miała więcej niz 24 godz., to bym te wszystkie Twoje ciasta piekła, a tak to najchętniej bym na nie do Ciebie wpadła...
    Pozdrawiam Cię cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko kocham te Twoje wypieki! Kiedyś się odwaze i zrobię cos według podanego przez Ciebie przepisu. Ja chyba po niedzieli jade na miesiąc na wieś :)))) ale się nie mogę nacieszyc ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i smaczne ciacho :) cudne zdjęcia i piękne kwiaty......aż się nie chce stąd wychodzić :)) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciacho wygląda na super pyszne:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bosko i puszyscie, Ty to wiesz Natalko jak poruszyć mój żałądek ;)))
    Buziaki posyłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana ,u mnie dziś pada cały dzień,musiałam płaszczyk wygrzebać z szafy ;(
    Śliczny banerek,uwielbiam polne kwiaty a identyczne ciacho jadłam w niedzielę :) Pychotka!
    Buziaczki posyłam ;0

    OdpowiedzUsuń
  8. to powiedz mi tylko, kiedy i gdzie mogę się na takie pyszne ciacho wprosić?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, Twoje ciasta naprawdę wyglądają niezwykle apetycznie i gdybym takie w cukierni widziała to z trudem byłoby mi się oprzeć :))
    A u mnie właśnie krajanka porzeczkowa w piekarniku dochodzi :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Natalio u ciebie też pyszności :) Takie ciasta są najlepsze, leciutkie ..... na lato w sam raz. U mnie też słoneczko, więc się ciesze bo wakacje zaczynam od jutra....jeszcze jutro rozdanie świadectw i wolne przez miesiące :) Pozdrawiam i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie takie ciasta lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Natalko cudowne zdjęcia :)))))
    Buziaki PA:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A u mnie dzień był dziś paskudny, non stop padało. Wpraszam się na ciasto:)

    OdpowiedzUsuń
  14. W piątki zawsze zastanawiam się co też Natalio upieczesz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana,smakowicie u Ciebie. Śliczne zdjęcia,krówka wymiata:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pysznie wygląda:))) A co to za czadowa mućka?? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny jest sezon truskawkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. w tym roku zjadlem malo ruskawek :(

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda bardzo smakowicie !

    OdpowiedzUsuń
  21. Manim ciasto wygląda przesmacznie

    OdpowiedzUsuń
  22. sezon truskwakowy należy w pełni wykorzystać
    pięknie to Twoje ciacho wygląda
    też mam ciasto z truskawkami, kruche

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach te sielskie klimaty i do tego takie letnie ciasto, chyba zbierzemy się paczką blogerską i przyjedziemy :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow!!! Ostatnie zdjęcie mnie rozanieliło, cóż za sielskość, krowa wygrywa :)) - natomiast ciasto również wygląda baaaardzo apetycznie, nie przeszłabym obok niego obojętnie :)

    Miłego dnia Kochana!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Mmm, Twoje ciasto wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)