piątek, 20 czerwca 2014

CZERWCOWY rarytas:)

Witajcie Moi Przemili :)


Ależ ten czerwiec szybko mija...
Za tydzień koniec roku szkolnego i WAKACJE! :)
Jaka to radość dla wszystkich ;)... i tych małych i tych dużych :)
Mam nadzieję, że WAKACJE przywitamy radośnie, z przytupem;) i słonecznie :)
Szkoda, że długi weekend mija jakoś tak mało pogodnie...
Chociaż zapowiadali, że dziś ma cały dzień padać...
Co prawda trochę z rana popadało, ale reszta dnia była całkiem przyjemna i słoneczna :)
 ***


Dla Mnie czerwcowym rarytasem są POL:NE KWIATKI! :)
Uwielbiam wszystkie kwiatki i te ogrodowe i te cięte, ale dla Mnie 
najpiękniejsze są POLNE! :) :)
***


 


Dziś uplotłam wianek.
Z chabrów, które ubóstwiam:)
Całkiem fajnie wygląda na koszyczku! :)
Przy najbliższej okazji urządzania biesiady pod gołym niebem, myślę, że będzie to 
jeden element aranżacji stołu:)
***

 




We wtorek NOC ŚWIĘTOJAŃSKA! :)
Jest to bardzo magiczna i pełna uroku noc...
Najkrótsza...
Czy jakoś specjalnie obchodzicie ten dzień?
 ***


U Mnie nadal przejażdżki rowerowe...
Piękne zapachy, widoki...
czego chcieć więcej :)



Żegnam się z Wami Moi Kochani...
Życzę Wam pięknej i słonecznej, drugiej połowy dłuuugiego weekendu!
Uściski :):):)
Natalia 
P.S. dziękuję za Wasze wszystkie cudowne słowa...
... i za to, że JESTEŚCIE! :)
Buziaki! :)

36 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! I ja uwielbiam polne kwiaty,niestety u nas chabry pomału przekwitają ;[
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana robisz coraz lepsze zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki!:) Śliczne bukiety! Ja również uwielbiam polne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadal sielsko anielsko:) Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedys bardzo lubilam plesc wianuszki, nie wiem zupelnie dlaczego juz tego nie robie,?? przeciez to, tak jak mowisz, wspaniala ozdoba na letni stol!! pozdrawiam Cie cieplutko I duzo sloneczka zycze:-) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko piękne zdjęcia :) kiedyś jak byłam dzieckiem też plotłam wianuszki zazwyczaj z mleczy :) fajna sprawa i jaki relaks :) pozdrawiam i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda wianek z chabrów na białym koszyczku.... ach, jak mi się zachciało pojechać na taką łąkę z chabrami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalko Twoje zdjęcia są za każdym razem coraz piękniejsze :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przyniosłam dzisiaj do domu chabry...
    uwielbiam polne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana .. zgadzam się z Tobą co do polnych kwiatów ! Uwielbiam i ubóstwiam . Najcudowniejsze ! :-))) I cieszę się ,że nie tylko ja taka wiejskie oko mam :-))
    Widoki cudne .. nic tylko zazdrościć ! :-)
    Ściskam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne fotografie:) A wianuszek z chabrów jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A U Ciebie to zawsze taka sielanka na zdjęciach, że nic, jak tylko się spakować i się do Ciebie wprosić :))
    Udanego weekendu kochana

    OdpowiedzUsuń
  13. chabry to też moje ukochane kwiaty :)) Na Twoich zdjęciach sielanka że tylko pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są polne kwiaty, zwłaszcza chabry bławatki :) Cudownie prezentuje się Twój wianek :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne zdjęcia i kwiaty :)) też uwielbiam kwiaty polne.... tęsknię za nimi tu w miejskiej dżungli...
    Piękne sielskie widoki, podobne do tych z moich stron rodzinnych...właśnie tam będę spędzać swoje wakacje i ładować akumulatorki :)) U mnie początek lata chłodny i deszczowy...ale jak patrzę na Twoje fotki to czuję LATO :)) Miłej niedzieli, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli mam możliwość to wracam z wycieczek właśnie z polnymi kwiatami:)
    Uwielbiam przejażdżki rowerem, słońce, pogodne niebo...czego chcieć więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądają,też bardzo lubię polne kwiaty- mają swój nie zaprzeczalny urok

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety w tym roku nie miałam okazji jeszcze oglądać osobiście polnych kwiatów ale mam nadzieję nadrobić to podczas wakacji. Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor dały kwiaty twojemu wpisowi:) Do wielkiego rowerowania się przyłączam i macham wesoło. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia!!!!!!!!!!!


    http://hermosos-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudna kraina u Ciebie. .. mam wrazenie ze u Ciebie żyje sie spokojniej wolniej;)? A jak siepowinno obchodzic noc swietojanska?;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie zdjęcia cudne, takie sielskie, kolorowe- widać, że lato rządzi :) Ale jak zobaczyłam Łubin w dzbanku aż mi serduszko zadrżało bo powróciły moje wspomnienia wakacji spędzanych w bardzo ważnym dla mnie miejscu i zapach Łubinu...Dzięki Natalko :***

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne zdjęcia, w klimatach, które uwielbiam:)))
    Polne kwiaty, ich kolory i naturalność są nie do przebicia !!!
    Pozdrawiam Cię słonecznie, letnio i cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam polne kwiaty,często goszczą w moim domu. Zdjęcia przywołują wspomnienia z dzieciństwa, ah robiło się wianki podczas wakacji, godzinami spędzonymi gdzieś na polskich łąkach:)
    Super klimat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy się nie nauczyłam pleść wianków. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Sielankowo u Ciebie! A takie wianki mogłabym porobić na imprezę ogrodową, która mi się kroi :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mogłabyś poklikać u mnie na blogu? bardzo mi na tym zależy :D
    http://locastrica.blogspot.com/
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. polne kwiaty to jest coś pięknego i zdecydowanie kojarzy nam się z czerwcem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam chabry i jako dziecko też plotłam z nich wianki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam wianki :) i takie kolory, a chabry to już w ogóle. Chciałabym tez się cieszyć wakacjami a tu praca 10h dziennie :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak u Ciebie jest sielsko.. Ja mieszkam w dużym mieście i tęsknię za takimi widokami!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wakacje chyba marzą się nam wszystkim, ale już niedługo! :) Przepiękne, klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)