sobota, 19 sierpnia 2017

Herbata, ciasto... moje chwile...

Sierpień mija mi zbyt szybko. Już połowa owego miesiąca za nami. A jeszcze tak niedawno był początek wakacji... Szkoda, że czas, ten dobry, beztroski tak szybko mija.
Ostatnimi czasy, gdy znajdę chwilkę spędzam czas w kuchni... a to piekę ciasta, gotuję...
Ostatnio znalazłam świetny przepis na sos pomidorowy. W oryginale sos miał być wykorzystany w zwijanych bułeczkach pizzowych. A, że ja robiłam pizzę spróbowałam go do pizzy. I uwierzcie Mi, jest świetny! Przepis znajdziecie TUTAJ.
A do pysznych ciast polecam rewelacyjne herbaty od Five o'clock.
Nowe smaki na letnie chwile, przy książce, przy gazecie, przy pisaniu postów...
Jak tylko wypróbuję, dam Wam Kochani koniecznie znać, jak smakują. Ale uwierzcie Mi, spróbowałam już jeden smak i jest przepyszny!!!
To co, pieczecie ciasto w ten weekend? Może z owocami od naszej instagramowej Gąski? A może tarta z jeżynami? Cokolwiek by to nie było, życzę Wam Moi Mili SMACZNEGO!  


















A po te wszystkie cudne skorupy Green Gate i Ib Laursen zapraszam do sklepu Kasi Kredens Babci Heli. Uwierzcie Mi, że zakochałam się w nowej kolekcji!!!:)





Cudownych chwil Kochani na ten weekend. Cieszcie się wolnym czasem, weekendujcie, odpoczywajcie i uśmiechajcie!!!
Całusy ogromne!
Natalia


15 komentarzy:

  1. Twój dom ma tyle uroku. Biel, cudne zasłonki i kwiaty, chciałoby się przenieść do takiej sielskiej krainy. I kusisz ciastami, ślinka cieknie po brodzie. ŚCISKAM SERDECZNIE:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ich herbatki lubię i tylko tego pięknie wyglądającego ciasta mi brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmm ślinka cieknie na widok tarty jezynowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ech niestety zboża znikneły z pól i pachnie już jesienią, ale to dla mnie w tym roku magiczny czas oczekiwania więc się nie smucę ;) a u Ciebie jak zwykle pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka przytulna ta Twoja kuchnia, nic dziwnego, że wychodzą z niej takie przepyszne ciasta. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna ta porcelana i jakie pyszne cista. Fajna ta Twoja biała chatka, mogłabym w niej siedzieć i piec cały czas :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemne chwile:))))))))Pozdrawiam serdecznie:))0

    OdpowiedzUsuń
  8. Herbata i ciasto do zestaw idealny na leniwe letnie popołudnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. U ciebie jak zawsze kolorowo i smakowicie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię te chwile, które zatrzymujesz w kadrach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również robiłam sos pomidorowy. Dostałam gdzieś przepis, przerobiłam i wyszedł taki, że praktycznie już to nie ma. Moja rodzina to po prostu pochłonęła :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również robiłam sos pomidorowy. Dostałam gdzieś przepis, przerobiłam i wyszedł taki, że praktycznie już to nie ma. Moja rodzina to po prostu pochłonęła :)))

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)