niedziela, 13 sierpnia 2017

Weekendowe kadry.



Uwielbiam lato za możliwość pieczenia ciast ze świeżymi owocami. Wystarczy tylko pójść do ogrodu, na łąkę, do lasu nazrywać i mamy pyszny dodatek do ciast. 
Sezon na jeżyny trwa w pełni. Najlepsze są oczywiście te z leśnych krzaczków- słodkie i soczyste. 
Dlatego nie wyobrażam sobie nie korzystać z tych dobrodziejstw. 
I nawet narwałam kilka gałązek by można było nacieszyć się letnimi owocami w białym domku:)




Ostatnio doszłam do wniosku, że latem najbardziej lubię proste i szybkie ciasta. Które nie wymagają całkowitego skupienia, dużo czasu itp. Najlepsze to takie składające się z mąki, jajek, cukru i śmietany. Przepis znajdziecie u Agnieszki @gąskawdomu.















 I wreszcie mam czas, by nadrobić zaległości czytelnicze. Do tego kubek kawki, kawałek ciacha i można odpoczywać.








 Ciekawa jestem czy macie przedłużony weekend? Jeśli tak to życzę Wam Kochani, byście odpoczęli, zrelaksowali się tak na sto procent. Spędźcie ten czas jak sobie tylko wymarzyliście. 
Moc uścisków Wam posyłam i DZIĘKUJĘ, że jesteście ze mną każdego dnia!
Natalia 

Wszystkie naczynia Green Gate pochodzą ze sklepu KREDENS BABCI HELI

12 komentarzy:

  1. Pięknie:-))) Ja też letnim czasem lubię proste ciasta:-))) Przypomniałaś mi o jeżynach ... moje ogrodowe jeszcze są zielone, ale zapewne już niedługo zmienią kolor i będzie można się nimi zajadać:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny miałaś weekend, nie to co mój horror.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezyny bardzo lubie ... moj hubby w zeszlym roku wymodzil "nalewke" , zasypal jezyny cukrem bo chcial zrobic sok ale pozniej cos sie odwidzialo i dolal odrobine procentowej "wody" i stworzyl nalewke ;) nie probowalam ale znajomym smakowalo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalio u Ciebie jak zawsze pięknie, bajecznie i smacznie :) Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pyszności:-) Ja też latem lubię takie proste ciasta. Do tego kawka i nic więcej do szczęścia nie potrzeba:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodko i szybko to wspaniały przepis na przyjemne chwile. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ten jeżynowy bukiecik :)
    I ciekawe książki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pysznie u Ciebie i sielsko. Uwielbiam taki klimat. Mogłabym tak żyć cały czas.
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)