czwartek, 14 grudnia 2017

Grudniowe chwile...

Piszę dziś do Was w asyście zapachu mandarynek, dobrej i nastrojowej muzyki... Pachnie Mi igliwiem, cynamonem i piernikami. Patrzę za okna, w tle panuje taki spokój... 
Migoczą miliony światełek, popijam moją ulubioną herbatę, bez której nie wyobrażam sobie tych jesienno-zimowych chwil...



Nie wyobrażam sobie grudniowych chwil bez tych smaków i zapachów... Cały rok na nie czekam. O tej porze mają wyjątkową magie, niepowtarzany smak i wprowadzają Mnie w błogi nastrój.
A co Wam najpiękniej kojarzy się z grudniem?




Grudniowe wieczory mają niepowtarzalną magię, prawda? Dookoła miliony światełek rozświetlają każdy kąt, zaszywam się pod mięciutkim pledem i mogę odpocząć...





A najbardziej lubię te wszystkie przygotowania... Lepienie uszek, pierogów...  pieczenie pierniczków i ich ozdabianie...





Mówię Wam dobranoc I DZIEŃ DOBRY:)

Niech to będą miłe, spokojne i magiczne chwile...

Natalia

8 komentarzy:

  1. Ależ w piękny nastrój mnie wprowadziłaś:)))moimi zapachami są zdecydowanie pierniczki,goździki i cynamon:)))Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka ilość lampek oraz świec w takim miejscu wygląda magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już magicznie u Ciebie Natalio:) Grudzień to taki zabiegany czas, ale też piękne dekoracje, nastrój i bliscy razem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Natalko, u ciebie jak zwykle cudownie
    jestem pod wrazeniem.
    Pozdrawiam
    Karina

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowicie u Ciebie prawie czuję zapach piernikowy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój domek jest naprawdę zaczarowany, jest w nim jak w bajce. Kocham tu zaglądać, żeby nasycić się pięknem, ciepłem i niezwykła magią tego miejsca i jego właścicielki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ uroczo :)
    Po prostu cudnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)