sobota, 19 maja 2018

Na weekend:)

Dzień dobry Kochani...
Ale mamy piękny dzień od samego rana:) Słoneczko świeci od samego rana, ptaszki miło podśpiewują... Poranny ogrodowy obchód zaliczony i nawet na śniadanko dziś były pierwsze rzodkiewki:) Z uśmiechem na ustach codziennie rankiem przechadzam po tym moim ogródku i cieszą mnie te bujne widoki:):):)

....................


















Oby to był i dla Was CUDOWNY weekend:) 
Spędźcie ten czas jak tylko sobie wymarzyliście mi mili:)!!!!
Buziaki
Natalia

9 komentarzy:

  1. Przyjezdzam na weekend zatem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie.:) Przyjemnie spędzonego weekendu, pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś mi smaku tymi babeczkami :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także co rano robię obchód ogrodu, a jutro na śniadanie pewnie zjem jajo ze szczypiorkiem. Takiej mi narobiłaś ochoty że szok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam nie wiem czy moge tu napisać :) bardzo piękne zdjęcia i mówię to ponieważ naprawdę mi się podobają :) taki domek to moje marzenie :) sama uwielbiam taki styl :) pozdrawiam :)
    Ps .na fb jestem jako Cudna Zosia ) życzę miłego wieczoru :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I mówię to naprawdę szczerze :) może kiedyś spełni się me marzenie i sama będę miec taki przytulny pachnący biały domek :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)