poniedziałek, 19 listopada 2018

Pierwsze pierniczki i dekoracje.

Pachnie Mi dziś pięknie. Przywołałam popołudniową porą zapach Bożego Narodzenia. Pierwsza partia pierniczków czeka na lukrowanie. Ale ja lubię to "pierniczenie", w asyście świątecznych melodii, zapachu sosny, światełek... Jutro może je polukrujemy. To bardzo mozolna praca, więc będzie potrzebny wolny wieczór:) 
Ostatnio zadałam Wam pytanie na moich profilach społecznościowych jakie kolory w tym roku będą na Święta w Białym Domku. Wiele z Was zgadło, że zieleń, czerwień, szary, srebrny. 
Jest magicznie, pachnie lasem, jabłkami, są orzechy, szyszki. Bardzo lubię takie dekoracje prosto z lasu. Czas płynie naprawdę szybko, za dwa tygodnie już pierwsza niedziela Adwentu. Dlatego zachęcam Was, by powolutku zacząć już się przygotowywać na ten czas. Przecież w grudniu mamy tyle obowiązków. Powolutku pora rozejrzeć się za prezentami pod choinkę. Można zacząć przygotowywać ozdoby. Robię tak od dawna, że już w połowie listopada stroję i piekę pierniczki. By się tym wszystkim nacieszyć. By umilić sobie dni, kiedy zmierzch zapada już o 16. 

















Klimatycznego wieczoru Moi mili. Przesyłam Wam troszeczkę mojej magii. Może i Wy już planujecie swoje Święta...?
Uściski cieplutkie:)
Natalia



12 komentarzy:

  1. Ale cudnie i pysznie u Ciebie! Aż czuć zapach pierniczków z ekranu:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak grudniowo u ciebie. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak u Ciebie spokojnie i sielsko, aż zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierniczki, lampki i goraca herbata ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle pięknie i klimatycznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapachniało świętami:))u nas własnie za oknem pada śnieg:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapachniało świętami. Jakże cudnie w Twoim domku, niepowtarzalna atmosfera. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super :)
    czy mogę poprosić o doskonały przepis na pierniczki :) jest ich wiele, ale Twoje są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rety, jak pięknie! Aż poczułam Święta! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne kadry, od razu czuć już klimat zbliżających się świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dopiero w ten weekend zaczęłam nieco planować grudzień i moje przygotowania do świąt. W ten weekend będę robić pierniczki i inne czekoladki, które zamierzam wysłać jako dodatek do kartek świątecznych dla bliskich :) Czekoladkowy kalendarz adwentowy już czeka, a jeśli chodzi o menu i dekoracje to też pomału sprawa idzie do przodu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)