wtorek, 16 lipca 2019

Lato w kadrze:)

Wieczorne dobry wieczór:)

Właśnie wróciłam z wieczornego obchodu ogrodu. Trawa rośnie jak szalona i wreszcie odżyła po deszczowych dniach:) Co bardzo mnie cieszy, bo była niestety po gorącym czasie w opłakanym stanie. Na dniach skoszę i będzie piękny zielony dywan. Skrzyneczki zarastają. Czas już zrobić w nich porządki. Najbardziej podobają mi się moje wanny z serduszkiem:) W jednej mam kwiatki, a w drugiej posiałam sałatę i koperek oraz zasadziłam miętę. 
A dni mijają sobie powolutku... Za nami już niestety połowa lipca. szkoda mi tego letniego czasu, że tak szybko mija. Za kilka dni rozpoczną się na dobre żniwa i zrobi się już tak bliżej jesieni...
A dziś zostawiam Was moi mili z letnimi kadrami:) Takimi moimi, domowymi... 

Ciasto na niedzielę. Czekoladowy spód, masa i mus truskawkowy. Słodka poezja - naprawdę:)



Swojskie jedzonko. Sałatka jarzynowa z młodych warzyw oraz chleb Vermont. Uwielbiam spędzać czas w kuchni. A najbardziej raduje mnie zachwyt moich najbliższych:) 
 


Drożdżówki z serem i owocami zjedzone jeszcze ciepłe:)



Najszybszy deser świata. Galaretka z owocami. 



Poranna dostawa:)


Na specjalne życzenie:) 



Ten album zmotywował mnie do wybrania zdjęć do wywołania. Wybrałam te z najpiękniejszych chwil. A było dotychczas ich wiele:)


W ogrodzie...





Czarna malina - mój tegoroczny zachwyt:)




I tak wygląda moja codzienność. Jest smaczna, kolorowa, przepełniona najbliższymi osobami, które kocham. Nie wyobrażam sobie tego miejsca bez kwiatów. No cudnie jest... I oby jak najwięcej w życiu było takich chwil. 
Z całego serca wam Kochani DZIĘKUJĘ, że licznie mnie tu odwiedzacie. 
Uściski i do szybkiego napisania:)
Natalia


7 komentarzy:

  1. Bardzo smacznie i kolorowo ja poproszę przepis na chlebek bo wyglada wysmienicie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne smakołyki. Oczy same jedzą. Szczególnie te owocowe babeczki. Chlebek też mi tu pachnie. Pozdrowionka od Zakręconej Krakowianki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i smakowicie:))wanny z serduszkiem są cudne:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciacha bym zjadła :D. Też ubolewam, że ten letni czas tak szybko mija.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki twoim kadrom poczułam smak i zapach lata :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze dzięki Twoim zdjęciom wracają do mnie obraz z wakacji spędzanych u babci na wsi :) Niby tak dawno, a jednak obrazy przywołują wspomnienia...

    OdpowiedzUsuń
  7. same pyszności i do tego cudne kadry :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)