wtorek, 17 września 2019

Jesiennie i pięknie.

Aż trudno uwierzyć, że jeszcze kilka dni temu było tak ciepło i słonecznie. Dziś siedzę opatulona w cieplutki pled, z kubkiem herbaty i pociągającym nosem. Dopadło i mnie i tak od początku września trzyma... Pada za oknem, słoneczka nie ma, a ja marzę o takiej prawdziwej ciepłej i słonecznej jesieni... 
 

Dziś mam dla Was zdjęcia przepełnione soczystymi kolorami późnego lata i dobrymi słodkościami. I tak jak patrzę na te zdjęcia, to zaraz otwieram swój przepiśnik z ciastami i wiem, że dziś spędzę wieczór w kuchni. Wczoraj przechodząc przez ogród za domem zauważyłam jabłuszka na drzewie. Więc może upiekę szarlotkę:)


Jesienny poranek.



Ukochane astry:)



Bukiety z ogródka:)


Uwielbiam spełniać zachcianki tych, których kocham. A, że to był wyjątkowy dzień to i ciasto było na specjalne życzenie:)



Dekoracje... 




Na drugie śniadanie  ciasto:)



To już chyba ostatni taki ciepły wieczór pod chmurką. I pyszna kolacyjka:)



Sielskie chwile...




Nie ma jesieni bez tych ciasteczek.
4 składnikowe ciasto i chwilka pracy.
 

Rogaliki... by pięknie zaczął nam się dzień...


W swoim żywiole:):):):):)


Smażymy powidła. Najpiękniejszy zapach września:


Natura...


Nie ma niedzieli bez ciasta. 


Poranek w moim ukochanym miejscu:)




I choć pogoda nie nastraja mnie optymistycznie i jest wiele rzeczy, o których myślę codziennie, nie mam na nie wpływu, to i tak dostrzegam te piękne chwile. A za momencik spełnię swoje/nasze kolejne marzenie:) 

Wielu wspaniałych chwil Kochani. 
DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚCIE ZE MNĄ!:)
Ściskam Was!
Natalia





6 komentarzy:

  1. Jesień piękna i kolorowa, ale zdecydowanie bardziej lubię wiosnę i to tej pory roku nie mogę się już doczekać. Zima zdecydowanie nie jest dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię twoje fotki, te jesienne i wszystkie inne. Pokazujesz, że każda pora roku daje nam coś pięknego i wartościowego, o czym często zapominamy i nie doceniamy.
    Dzięki za te piękne przypomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet jeśli za oknem plucha, to w tak pięknych, kolorowych aranżacjach, które stworzyłaś, jesienna aura staje się bardziej przytulna. Podziwiam Twój talent do wspaniałych wypieków. Wasz dom musi kusząco pachnieć słodkościami.
    Przesyłam życzenia zdrówka i ciepło pozdrawiam. Anita

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny dom, emanujący ciepłem i atmosferą sielskiego życia w dobrodziejstwie bogactw natury.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cynie i astry-wprost uwielbiam:-) Rozweselają kolorami jesienną szarość za oknem. U nas na szczęście wreszcie od dwóch dni słoneczko, i oby jak najdłużej!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście jesień ma również swoje uroki i ja również jestem zdania, że bardzo ważną sprawą jest to aby wiedzieć jak można dobrze w ogrodzie wypocząć. Do tego przydadzą nam się meble ogrodowe z https://ogrodolandia.pl/meble-ogrodowe które tak naprawdę są świetnym dodatkiem.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)