sobota, 27 sierpnia 2016

Budyń czekoladowy


Uwielbiam śniadania. Dla mnie to najważniejszy posiłek dnia. Uwielbiam jeść je wytrwanie i czasem na słodko. 
Dziś mam natomiast dla Was pyszne, zdrowe i pełne energii śniadanie.
Budyń czekoladowy na bazie kaszy jaglanej
Podałam go z sezonowymi owocami. Ale jestem przekonana, że smakowałby równie smacznie z musem np. malinowym. 



BUDYŃ CZEKOLADOWY

Składniki:

150g kaszy jaglanej
250ml mleka sojowego/migdałowego
350ml wody
4 łyżki kakao

Wykonanie:

Mleko i wodę wlać do garnka i zagotować. 
Dodać kaszę i gotować, aż wsiąknie całe mleko i wodę. 
Do ostudzonej kaszy dodać kakao i zblendować na gładką masę. 
Przełożyć do miseczek i podawać z owocami. 

Smacznego!
 




Przesyłam Wam Kochani dużo cieplutkich i słonecznych uścisków...
Spędźcie ten weekend cudownie. Wykorzystajcie ostatnie wakacyjne chwile, pospacerujcie i przygotujcie coś pysznego:):):):)
Do zobaczenia już niebawem Moi mili!
Natalia 


45 komentarzy:

  1. A u Ciebie jak zwykle pyszności:) i zdjęcia takie piękne... Od razu zrobiłam się głodna:)super pomyśl, muszę wypróbować bo lubię kaszę jaglaną. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowitości Natalko. Nie pamietam kiedy to ostatni raz budyń jadłam :))
    Udanego weekendu moja droga

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne pewnie.Muszę kupić sojowe mleko i też zrobić.Ostatnio kasza jaglana popularna, i ciągle widzę przepisy.Czas w końcu coś zrobić.Pozdrawiam z gorącej wielkopolski

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie wszystko zawsze wygląda tak apetycznie. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, pysznie, pięknie i zdrowo! Podziwiam:) Uściski i wspaniałego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wypróbuję ten przepis, bo muszę czymś urozmaicić moje musy jabłkowe. Mam taką ilość jabłek, że już brak mi pomysłów co z nimi robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze u Ciebie sielsko-anielsko i same pyszności. Bużka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam słodkie śniadania mniam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny przepis. Akurat jaglankę to lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Apetycznie podany ten budyń, jako dziecko nienawidziłam budyniu, potem mi przeszło, ale jaglanego nigdy nie próbowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasem potrzeba takich słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Smakołyki tworzysz, szkoda że mój syn nie lubi ich jeść bo chętnie bym mu ugotowała taki budyń:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak!! Też robiłam kiedyś taki budyń. Zapomniałam o nim całkowicie :) Dobrze, że mi przypomniałaś :))

    Uściski wielkie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniały smak na pewno ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Smaczne i idealne zakończenie lata :)
    Uściski Natalko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmmm taki zdrowy budyń można by jeść codziennie. Pozdrawaimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie słodkie śniadanie...idealne w niedzielę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pyszności, skusiłaś mnie, robię :)
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam budynie. Takiego jak ty zrobiłaś jeszcze nie jadłam. Aranżacja jak zwykle świetna - można jeść oczami. Pozdrawiam w ten niedzielny piękny dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki domowy budyń jest bardzo pokrzepiający :) Zawsze poprawia mi humor - zwłaszcza, jeśli jest czekoladowy :D

    https://urudejnatalerzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mniam jak pysznie wygląda, takie idealne śniadanie lub deser :-) pozdrawiam kochana cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj ten budyń to zdecydowanie coś dla mnie, zdrowy i pożywny :)) Natalko a zdjęcia jakie pyszne. Za każdym razem po odwiedzinach u Ciebie mam ochotę biec do kuchni :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj ten budyń to zdecydowanie coś dla mnie, zdrowy i pożywny :)) Natalko a zdjęcia jakie pyszne. Za każdym razem po odwiedzinach u Ciebie mam ochotę biec do kuchni :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Smaczny! Czasami przychodzi mi na niego mega ochota :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  26. Budyń na śniadanie? Tego jeszcze nie próbowałam, ale może na ostatni dzień wakacji zafunduję sobie takie rarytasy:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie dzieciaczki lubią taki budyń. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Natalko, piękne zdjęcia :) Nikt tak jak Ty nie potrafi tak pięknie na zdjęciach pokazywać smakołyków. Zaczyna się sezon na jabłka i gruszki, będziemy zajadać się szarlotkami :))
    Miłego nowego tygodnia i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podoba ten przepis, tym bardziej, ze ostatnio jem dużo kasz.
    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę koniecznie wypróbować ten budyń, wygląda smakowicie. I potrzebuje nowości dla mojego 2-latka:) Kochana napisz mi swojego meila

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam wszystko co słodkie. Przepis muszę wypróbować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Same pyszności, a czekoladowe budynie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mniam :) Jak patrzę na ten Twój blog, to powiem Ci, że trzeba się naprawdę napracować, żeby nie zjeść monitora ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny przepis i prosty, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mmm...uwielbiam takie kakaowe przekąski :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja próbuję się przekonać do tworzenia czegoś z kaszy jaglanej, ale póki co jem ją suchą :/ Jak się w końcu przekonam do kombinowania z niej potraw, to z pewnością wykorzystam Twój przepis.

    OdpowiedzUsuń
  37. Suuuper! Muszę spróbować, na pewno pycha:) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi z tego zestawy odpowiadają wyłącznie owoce tak pięknie podane i wspaniale sfotografowane! Budyniu czekoladowego nie znoszę ale owoce wcinam jak szalona :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy przepis, z chęcią wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale pyszne śniadanko! U mnie ostatnio królują grzanki z twarożkiem.

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepyszne! A kasza jaglana taka zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ależ wyśmienicie wygląda takie śniadanko, palce lizać :-)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)