sobota, 18 lipca 2015

WAKACYJNY WEEKEND - SIELSKI I SMACZNY:):):)

Kochani, bez zbędnych słów... dziś nie będę się rozpisywać...
CUDOWNEGO WEEKENDU:)
Tak sielskiego, pachnącego ciastem, malinami, letnim klimatem i Wam życzę!!!
Pogoda zapowiada się cudowna:):):) 
Nic więcej do szczęścia Mi nie potrzeba.
Wypocznijcie, nacieszcie się sobą:)
Po prostu - bądźcie RADOŚNI i UŚMIECHNIĘCI przez ten czas:)
Ściskam :) Was wszystkich!!! i zostawiam takie oto sielankowe zdjęcia:):):)




























do szybkiego wakacyjnego usłyszenia!:)

59 komentarzy:

  1. o pycha :) Zastanawiam się kiedy zacząć biegać , bo już boczki wystają od tych słodkości :) Hehhhh :) Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prawdziwie sielski klimat u Ciebie, pięknie!!! i te krówki :D
    miłego Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze smaczka narobisz i uciekniesz z tym ciachem :)))
    Sielskiego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie zawsze jest sielsko i smacznie Natalko :))
    Przyjemnego weekendu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i pysznie! Ciacho obłędne, piękne widoki i te krówki takie ,, inne,, ;) i fartuszek kolejny prześliczny!!!
    Miłego weekendu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba mogę sobie pozwolić na odrobinę słodkiej rozkoszy :)
    Wpadam więc na kawę i ciacho! hi, hi,
    Buziole zasyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie i pięknie :-). U mnie też słonecznie to idę się karmić ...słońcem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sielanka;)ciasto pychotka!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie apetyczne ciasto mi tu serwujesz, a ja się próbuję odchudzić przed urlopem;P Mogę wpaść? :P

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie takie fajne klimaty,ciasto wygląda mega profesjonalnie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale to ciacho świetnie wygląda, aż nabrałam ochoty na takie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego weekendu również dla Ciebie Natalko :) Jak zawsze u Ciebie smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany,Natalko,wprost przechodzisz samą siebie z tymi wypiekami ! No takiego mi smaka narobiłaś na ciacho! Szkoda,że ja nie bardzo zdolna jestem w tym temacie ;p
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla Ciebie również miłego, radosnego i gorącego weekendu :)
    P.S. A ja chcę przepis na to ciasto, bo wygląda obłędnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyyycha! U Ciebie zawsze jest sielsko!:)

    Miłego weekend kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. To ciasto wygląda dosłownie bajecznie, ależ pycha :)) Czy to drożdżowe ?
    Pięknie u Ciebie, naprawdę sielsko, można zapomnieć o wszystkich kłopotach i troskach w takim otoczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam:) wzajemnie udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale apetycznie wygląda to ciacho! Letnie przysmaki! Smacznego kochana!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wpadłabym do Ciebie na takie ciacho :) Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Och jak ja lubię Twoje sielankowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ALe teraz jestem głodna:) MNiam mniam :) Cudnownej niedzieli NAtalia!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę, sielanka.... Te ciasto wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. It looks delicious!

    Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zdjęcia! ja jestem wiejską dziewczyną hehe na wsi się wychowywałam od małego więc takie widoki i zdjęcia zawsze łapią mnie za serce :) taki sielski spokój, najlepszy sposób na odpoczynek i pozbieranie myśli :) a ciasto wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo smakowity post Natalko :) Ciasto malinowe pięknie i smakowicie wygląda. Zrobiłaś mi niezłego smaka :)
    Tobie również życzę udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pysznie i sielsko Natalko:)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Sielsko i smacznie u Ciebie bez dwóch zdań !!! Wiesz już zapewne że uwielbiam takie klimaty dlatego lubię do Ciebie zaglądać. Ten weekend spędziłam na wsi i przyznam,że nigdzie tak nie odpoczywam jak własnie na wsi...jest cudownie:)
    Pozdrawiam Cie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pyszota!!!
    i spacer wśród traw, pól i łąk...ja uwielbiam:)
    Miłego
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciacho wygląda obłędnie:-) I te sielskie klimaty:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Częstuję się ciastem i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale mućki fajne, kurcze na diecie jestem a Ty takie pyszności pokazujesz

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeeejku, ale smakowicie to wygląda!! Aż zgłodniałam :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo pięknie, pysznie i apetycznie!!! Wspaniałe zdjęcia!!! Uwielbiam takie klimaty, ponieważ od maleńkiego wychowywałam się na wsi i takie widoki nie są mi obce.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Mniam! Znowu narobiłaś mi ochoty na takie pyszności. :)
    Cudownie tu u Ciebie Kochana.

    Pozdrawiam,
    Birginsen.

    OdpowiedzUsuń
  35. To bajecznie wyglądające ciasto i cudne, sielskie widoczki oczarowały mnie:) Zachwycające:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciacho przepysznie wygląda i pewnie tak tez smakuję:)

    OdpowiedzUsuń
  37. o Boże, jakie pyszności!!! Jak na to patrzę, mam ochotę aż zjeść ekran laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojej ale smakowitość, a jakie piękne widoki!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda,że mnie tam niema, tak słodko, uroczo, sielsko...no i zdjęłabym z Ciebie ten cudny fartuszek:))...oczywiscie bez podtekstów proszę:))

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale zazdroszczę tym których poczęstowałaś tym smakowitym ciastem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciasto wygląda przepysznie:)

    zapraszam do mnie na posty na temat mojej małej podróży do Chin:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie podane ciasto :) lubię takie smaki!

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow delicious post!!! nice blog!!
    would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Natalko ciasto wygląda apetycznie! Cudowne zdjęcia, pozdrawiam i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cóż za cudowne ciasto. Uwielbiam kruszonkę. Wydrapałabym ją jako pierwsza. Co zrobiłaś, że jest taka żółciutka?

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie fantastyczne ciasto :PP mniam mniam :))
    Mam nadzieję, że ten weekend będzie równie udany :)
    Dodatkowo chciałam Cię poinformować, że zostałaś przeze mnie nominowana do zabawy "Liebster award" i zachęcam Cię do wzięcia udziału :) wszystkie informacje znajdziesz u mnie na blogu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ooo jejku jaka słodka zastawa <3 też taką chce ;3 i na dodatek to ciasto m... aż ślinka cieknie
    przepiękne zdjęcia :)

    zaczytana-oczytana.blogspot.com proszę, wstąp do mnie
    Miłego dnia ^-^

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuję serdecznie za miłe słowa! Tez postaram się częściej zaglądać na Twojego bloga, gdyż jest on przeuroczy!
    Obserwuję! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  49. Ależ pyszny weekend :) Cudowna zieleń, cudowny fartuszek i ciasto . . . hmm, pychota! Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  50. Kusisz tymi pysznościami... a Twoje kubki, filiżanki i talerzyki wciąż mnie miło zaskakują :-) Do miłego. Ania

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękne te Twoje klimaty Natalko...takie sielskie ♥
    a ciacho....ciacho obłędne,o ociekającym lukrze już nie wspomnę.Jesteś ogromną kusicielką,aż trudno się oprzeć by nie polizać monitora :D

    p.s.
    śliczny fartuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Twoje zdjęcia mnie zachwycają, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)