środa, 25 maja 2016

I znów mamy BŁOGI czas:)


Witajcie Kochani:)

Czy dla Was też dzień trwa za krótko??? Dla mnie doba powinna trwać dwa razy tyle.
Choć jest już bardzo długo jasno, i tak żeby wszystko dosłownie "ogarnąć" za mało jest czasu.

Piękna pogoda pochłania mnie bez reszty.
A to jakieś prace ogródkowe, a to rowery, spacery...
I wreszcie można jeść posiłki na świeżym powietrzu. 




A, gdy już jest wieczór siadam sobie na moim fotelu, przy oknie, napawam się sielskimi widokami, świętym spokojem i czytam:):):)





A tymczasem rozpoczął się nam kolejny majowy weekend:)
Co planujecie na ten czas?
Rowery, wyjazdy, biesiadowanie pod chmurką, czy słodkie lenistwo?
A propos słodkości- u mnie właśnie chłodzi się w lodówce ciasto iście letnie (czerwcowe).
Biszkopt, bita śmietana, truskawy i galaretka:):):):)







Tą śliczna girlandę dostałam od kochanej kuzynki Kasi:)
Jest piękna, zdecydowanie w moim stylu- po prostu CUDOWNA!:)


Jestem pewna, że wiele z Was widziało już konne zdjęcia Zosi na INSTAGRAMIE
Ale dodaję też i tutaj, bo Zosia jak i konie są dla Mnie bardzo ważne.
Dzięki uprzejmości i chęci Pani Doroty-naszej przemiłej Pani z NASZEJ STAJENKI, u której jeździmy konno owe zdjęcia mogłyśmy wykonać:)
DZIĘKUJĘ:) Zarówno Pani Dorocie jak i modelkom- Zosi i Beli:):):)







Chciałam Wam wszystkim jeszcze bardzo podziękować za wszystkie słowa pod ostatnim postem, a przede wszystkim za piękne opinie o sesji Tymka:)

Moi Mili- do usłyszenia niebawem!
Cudownego weekendowego czau dla Was:)
Wypocznijcie, uśmiechajcie się i cieszcie się każdą piękną chwilą:):):)
I oczywiście DUŻO SŁOŃCA życzę:)

Natalia 


57 komentarzy:

  1. Masz rację dzień wstaje coraz wcześniej, a noc przychodzi coraz później, a czasu i tak na wszystko brakuje - u mnie podobnie :) Cieszę się na myśl o porannych śniadaniach i kawach na tarasie.
    Piękna sesja córki! Wielkie brawa :)
    Ściskam i życzę błogiego leniuchowania!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszemy do wyższych sfer z góry petycję o przedłużenie doby :):):):) Kochana Zosia to córka siostry. Ja jestem szczęśliwą ciotką :) DZIĘKUJEMY :):) WZAJEMNIE i samych smakowitości na tarasie życzę. Buziaki

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia, klimat i cała sesja piękna.
    Jestem pod wrażeniem. Będę tu wpadać częściej :-)
    Zapraszam również do siebie klimaty.piszki.pl
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Dziękuję i ja również na pewno Cię odwiedzę :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękna sesja:-) u ciebie przyjemmie:-)
    Słoneczka i wypoczynku dla ciebie życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U ciebie zawsze tak delikatnie, z wyczuciem, klimatycznie po prostu pięknie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak czasu zdecydowanie mam za mało, w dzień zawsze coś do zrobienia. Zero odpoczynku, wieczorem padam bo jestem tak zmęczona że zasypiam szybciej niż syn. A tak bym chciała znaleść chwile na poczytanie książki. Dziś wyjątkowo dzieci szybko poszły spać więc nadrabiam zległości w blogach.
    Piękne zdjęcia Zosi:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ta słowiańska Zosia, urzeka mnie jej uroda. Piękne zdjęcia;) I ja cieszę się na długi sielski weekend. Oby tylko pogoda dopisała, bo coś zapowiadają deszcze w lubuskim;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Kochana życzę udanego weekendu i słońca. U nas też pogoda jakoś od rana dziś gorsza.

      Usuń
  7. U mnie trochę będzie i sielsko i pracowicie i domowo i tort będzie i goście...Bo jak głosi mądra myśl najbardziej męczy odpoczynek innych ale dla mnie będzie to miłe zmęczenie .A potem odpocznę bo mam mały urlopik :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tort? To muso być jakieś ważne święto. Zatem wszystkiego co najlepsze. I odpoczynku życzę. Uściski :)

      Usuń
  8. JAk są zapalone cotton balle to jest jeszcze piękniej *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Także brakuje mi czasu, chociaż dzień jest bardzo długi.Śniadania na trawie to sama rozkosz. Piękna sesja córki.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosia to siostrzenica ale dziękujemy bardzo:):):) życzę miłego długiego weekendu.

      Usuń
  10. Mam tak samo , jak tylko się robi ciepło to nie wychodzę... z ogrodu. :))) Piękne zdjęcia, jestem na bieżąco na Twoim instagramie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie korzystać z tak pięknej pogody...? Zima dała nam w kość i nie chce się już siedzieć w domu. Dziękuję i bardzo mi miło. Pozdrawiam weekendowo:)

      Usuń
  11. Witaj kochana :-) Jak zwykle poleniuchowałam z błogością u Ciebie. Piękne zdjęcia :-) Buziaki weekendowe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło... i cieszę się, że poleniuchowałaś i mnie:) całusy

      Usuń
  12. Piękne sielskie klimaty u Ciebie i jak tu się nie rozleniwić po takiej dawce swojskiej atmosfery? Sesja Zosi i Beli po prostu cudowna:-) Może rzeczywiście zamiast studiowania zajmij Ty się lepiej fotografią:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) wiesz nadal się nad wszystkim zastanawiam:) buziaki

      Usuń
  13. U Ciebie tak sielsko-anielsko jakby zatrzymał się czas.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie, tylko się relaksować...Sesja cudowna :-) Błogiego weekendu życzę i słonecznego :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda kolejny, świąteczny weekend w tym miesiącu :) Maj nas w tym roku szczodrze obdarował w wolne dni :))
    Jestem zachwycona Zosią, wygląda pięknie :) Natalko jesteś zawodowcem, robisz piękne sesje zdjęciowe :))
    Miłego długiego weekendu Ci życzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę na ten weekend:) Pogoda dopisuje- niech nam trwa jak najdłużej:):):)
      Aniu-ależ komplement:):):):)Z całego serducha-DZIĘKUJE!!! Ale do zawodowca mi jeszcze daleko:)
      ściskam i dla Ciebie cudnego weekendu:):):):)

      Usuń
  16. Ah, mi by się przydało trochę odpoczynku... ale to dopiero po obronie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale klimat wieczorny świetny. Podobają mi się takie wieczorne światełka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy robi się ciepło i dzień jest dłuższy też ciągle brakuje mi czasu na wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia z Zosią zaj........e!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Och sielsko u Ciebie. Cudowne widoki i ten spokój.. W domku pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sielsko i anielsko u Ciebie Natalko!
    Przecudne zdjęcia i wyjątkowa modelka dopełnia wszystkiego.
    Również życzę wspaniałego weekendu.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko za piękne słowa.
      Przesyłam uściski i życzę cudnego weekendu:)

      Usuń
  22. Zosia to prawdziwa arystokratka:)))wygląda ślicznie:)))w takim otoczeniu każdy czas wydaje się błogi:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowe zdjęcie z konikami
    achh jak patrzę na twoją altankę, to jakbym przenosiła się do bajki jakieś

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tak, nie ma nic lepszego niż zacząć dzień od śniadania na tarasie, w ogrodzie czy chociażby na balkonie ciesząc się porannymi promieniami słońca. Oby tak pogoda nas rozpieściła w ten weekend byśmy mogli jeszcze bardziej cieszyć się obcowaniem z naturą.

    Kolejna piękna sesja Zosi. Śliczna dziewczynka, bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, życzę Ci takiego właśnie weekendu:) Słonka i odpoczynku:):):)
      i DZIĘKUJEMY:):):)Razem z Zosią ślemy całusy:)

      Usuń
  25. Ale masz pięknie <3 U Ciebie to nic nie dałoby się zrobić, tylko ciacho, kawa i odpoczywanie :) Tak pięknie masz tam, nastrojowo... :) A i sesja cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj jak u Ciebie pięknie, wiosennie, majowo i faktycznie błogo :)
    Uściski Natalko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściskam i życzę cudownego weekendu kochana:) i oczywiście DZIĘKUJE:)

      Usuń
  27. Zdjęcia na koniu genialne! :3

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne klimaty!!! Wspaniałe zdjęcia!!!Cudowna sesja Córci!!! Jestem pod wrażeniem:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Wchodząc do Ciebie na bloga, wiem, że znów się uśmiechnę...Po prostu jesteś cudowną osobą!

    OdpowiedzUsuń
  30. Sielsko i anielsko :) Sesja piękna.
    I moje ulubione, cudnie pachnące konwalie!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)