piątek, 27 maja 2016

Piękno wokół mnie

Kto Mnie tutaj odwiedza, wie doskonale,  że uwielbiam miejsce, w którym mieszkam. 
Kocham wiejskie klimaty, zapach skoszonej trawy, przyrodę, polne kwiaty, słońce...
Tutaj dookoła tych wszystkich dobrodziejstw natury jest pełno:)
Dlatego korzystając z długiego weekendu, wybrałam się na spacer z aparatem w dłoni i sfotografowałam tą piękność przyrody. 
Ale na samym początku pokazuję Wam piwonie z ogródka. Zdjęcia robiłam w czwartek, natomiast już dziś stoją w wazonie i cieszą moje oczy i nos:):):) Ale to pokażę następnym razem. 
Tymczasem zapraszam Was na spacer po łąkach, lasach i polach:):):):):)















I jak tu nie cieszyć się z miejsca, w którym mieszkam?:)
A na koniec kawałek ciasta z czwartkowego wieczoru:):):)



Udanej i bardzo sielskiej drugiej połowy weekendu:)
PA kochani i do szybkiego następnego napisania!!!
Natalia 

46 komentarzy:

  1. No pięknie, no ...
    Miłego weekendu, pozdrowionka Natalio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie na tych łąkach , w tych lasach. To kłosy już takie duże ? Za mało mnie wśród tych pól zielonych :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie czekam na rozwinięcie piwni w wazonie - na razie mam pączki i jestem cała w oczekiwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piwonie i maki?? Juz??? Oj, zebym tylko nie przegapila tego wszystkiego teraz :-( pięknie i sielsko!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje piwonie jeszcze mają zamknięte pączki...zajrzę do nich jutro może będą już otwarte, z niecierpliwością czekam na moment gdy je włożę do wazonu:-)
    Mieszkasz w pięknej okolicy:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuda! Wypoczynek bedzie udany! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale się nie dziwię, że kochasz i uwielbiasz to miejsce. Jakże przecież nie kochać otaczającej Cię przyrody. Tylko pozazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne widoczki!!! Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego weekendu:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech, piwonie... uwielbiam je, zwłaszcza ich zapach :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. uroczo, cudownie ach... brak słów:)) też to kocham:))

    OdpowiedzUsuń
  12. No cudnie... Piękne miejsce do kochania :-)
    A ciasto wygląda apetycznie :-)
    Do usłyszenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wreszcie wiem jak się nazywają te różowe kwiatki. Szczerze? Nie cierpię ich, bo mnożą się w nich mrówki. A mrówek to ja z całego serca nienawidzę.
    Ja właśnie korzystam z długiego weekendu i sobie siedzę w rodzinnych stronach. Fajnie jest, zupełnie inaczej niż w tej betonowej Warszawie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie. Uwielbiam chabry, za kolor i prostotę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie jest umieć dostrzegać piękno wokół siebie, to bezcenna umiejętność... :) A Ty nie tylko je dostrzegasz, ale jeszcze łapiesz i częstujesz nim <3 :)
    Uściski :*
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za spacer i kawałek ciasta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też mieszkam na wsi i bardzo ją lubię:)))pięknie tam wokół Ciebie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie! Ja jednak wole swoje miasto :) ale ciasta bym nie odmówiła:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie u Ciebie....no mam troszkę takich widoków ...no może nie z okna ale zawsze coś :) pozdrawiam serdecznie i pięknej niedzieli życzę Lidka

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne widoki.Piwonie też już u mnie kwitną. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Także uwielbiam wiejskie widoki zwłaszcza polne kwiaty.Piwonie u mnie również zakwitły. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mieszkasz w pięknym miejscu, a piwonie cudowne, uwielbiam te kwiaty i ich zapach - to zapach dzieciństwa:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Natalko, zabrałaś mnie na cudowny spacer, po Twojej magicznej okolicy.
    A na końcu wisienka na torcie, czyli smakowity serniczek :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie. Uwielbiam piwonię, są tak cudne jak się rozwijają :-) no i wspaniale apetyczny serniczek. Pozdrawiam kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja kocham takie sielskie klimaty! Jak pięknie to wszystko sfotografowałaś:))) I to ciasto...:))) Mniam, mniam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe zdjęcia, piękne okolice :) Ja również uwielbiam takie klimaty, a zwłaszcza błogi spokój ;) Ujęcia tych wszystkich kwiatów są wprost bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mimo późnej pory z chęcią pospacerowałam, bo okolica zachęca do pieszych wędrówek.
    Buziaki Natalko miłej nocki;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne zdjęcia. A serniczek wygląda tak apetycznie, ze ślinka cieknie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny spacer:) Zapraszam na filmową przechadzkę do mnie kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja tez tez weekend spedzam na wsi :) Sielsko, wakacyjnie.. Lubie te klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czasami nie doceniamy tego, co mamy wokół siebie ...

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia i taki spokój i relaks z nich bije.
    Ślę pozdrowienia, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne zdjęcia! Cudna przyroda u Ciebie, nic dziwnego, że kochasz to miejsce:) U mnie piwonie jeszcze w pąkach, lada dzień rozkwitną:) Ciacho wygląda pysznie:) Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepięknie, to są moje ulubione klimaty. Zdjęcia cudowne i to pyszne ciasto, mniammm :-) Wspaniałego tygodnia Natalko :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Najpiękniejsze są polne kwiaty, w tym roku nie widziałam chabrów jeszcze...no nie widzę u Ciebie;))

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudnie, pięknie i jak smakowicie na koniec.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  37. W pięknym miejscu mieszkasz, jak tak sobie spacerowałam to poczułam się jak w moim ukochanym miejscu na Mazurach do którego jeżdżę wraz z rodzinką.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. I pięknie to piękno uchwyciłaś na swoich zdjęciach. Buziaki na nowy tydzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobrze jest kochać miejsce, w którym się mieszka. Musisz być bardzo szczęśliwa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie u Ciebie widać zbliżające się lato. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Natalko, mieszkasz we wspaniałej okolicy. Tyle piękna wokół Ciebie ....
    Uściski serdeczne, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
  42. oh jak Ja tęskniłam za Twoim blogiem :)))) pięknie u Ciebie - piękne zdjęcia :))pozdrawiam Cię bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudne kadry, cudne widoki :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)