środa, 18 maja 2016

Odpoczynek

 Siedzę sobie właśnie z kubkiem herbaty i spoglądam przez okno mojej chatki. 
Jejku, co za widoki... soczysta zieleń, łebki dmuchawców wystające z trawy, drzewa "obsypane" zielonymi liśćmi, kwitnący bez... W chatce zapach konwalii, bukiety bzu- błogostan majowy w pełni. 


Wreszcie zakończyliśmy prace nad elewacja altany. Jeszcze tylko małe poprawki kosmetyczne i wreszcie będę mogła pokazać Wam ją z zewnątrz. 
Planuję, by zakupić pelargonie- chyba będą różowe. Porozstawiam latarnie, pozawieszam lampki, ustawię krzesła stolik i będzie można wypić sobie teraz herbatkę koło altanki. 

A tymczasem zapraszam Was do środka:)










I na koniec jeszcze zdjęcia z mojej niedzielnej sesji komunijnej- w roli głównej Tymek:)



  
 Przesyłam Wam Kochani majowe uściski:)
Miłego wieczoru.
do szybkiego napisania!
 Natalia

57 komentarzy:

  1. Piękna ta latarenka :D
    Również uwielbiam bzy i konwalie, choć konwalie trzymam w najodleglejszym kącie ogrodu, bo trująca. Mam nadzieję, że pamiętasz o tym...

    Wspaniała sesja komunijna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię imię Tymek! :)Jeden z moich Najdroższych nosi to imię! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie, a ten widok z okna boski!Piękna sesja.U mnie też był bez, ale szybko zwiednął, teraz poluje na konwalie ;-)
    Ściskam serdecznie :-*****

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten ukwiecony maj :) w domu kwiatami wypełniam wszelakie wazony bzami ,konwaliami( co z tego ,że trujące ,przecież ich nie konsumuję :) ), a z netto przytargałam ( jak by było mało) bukiety łososiowych pachnących miniaturek gozdzików :). Ja w tym roku postawiłam na białe pelargonie i białą i niebieściutką lobelię :)pozdrówka zostawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  5. W środku twojej chatki jest jak zwykle bajecznie, a co to będzie na zewnątrz...wprost nie mogę się doczekać:-)
    Zdjęcia Tymka śliczne:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko u Ciebie jak zawsze bardzo klimatycznie! I pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. U ciebie jaj zawsze przyjemnie. Zapach bzu aż powala :-)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Nastrojowy klimat u Ciebie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę powtarzała do znudzenia, że piękną masz tą altanę. Strasznie ci jej zazdroszczę, i mam nadzieję że wkrótce i ja taką upragnioną będę miała:) A sesja Tymka powaliła mnie z nóg. Bardzo mocne, i z przesłaniem są te zdjęcia. Trochę jak kadry filmu;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie u Ciebie, tak wiosennie i pachnąco. Sesja piękna, będzie wspaniała pamiątka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już się nie mogę doczekać...A w środku...NUDA, ponieważ wciąż się zachwycam:))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia z sesji Tymka :) A u Ciebie jak zwykle klimatycznie i taki cudowny nastrój się udziela. Cudo. Już nie mogę się doczekać kiedy pokażesz nam swoją altankę :) ściskam i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Majowo u Ciebie, ja ledwo uratowałam swoje konwalie przed kosiarką, a tak je lubię:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Natalia cudnie w tej twojej altance! Wpadam na kawę hihi a sesja przepiękna;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Natalia cudnie w tej twojej altance! Wpadam na kawę hihi a sesja przepiękna;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na zewnątrz altanki na pewno będzie tak samo pięknie jak w środku, czekam na zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne majowe kadry Natalko :)
    Uwielbiam zapach konwalii, a do tego są takie delikatne i urocze.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądają zestawienia dekoracji :) Wnętrze jasne, ale ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze zazdroszczę ci tego miejsca, jest po prostu cudowne, bardzo urokliwe i klimatyczne. Picie herbaty w takim miejscu to prawdziwa przyjemność :-) pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Maj kocham najbardziej za konwalie. Najpiękniejsze kwiaty! Zdjęcia cudne a początek wpisu przeniósł mnie do Twojej chatki. Całuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Maj to mój ulubiony miesiąc. Kiedyś sądziłam, że dlatego że mam wtedy urodziny, ale to również zasługa kwitnących bzów i konwalii:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam do Ciebie zaglądać!!! Polecam bardzo różowe pelargonie- u mnie już goszczą od tygodnia. Ściskam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Konwalie <3 najbardziej kojarzą mi się z dniem Matki, mam taki zwyczaj, że co roku, oprócz prezentu daję mamie konwalię ;D
    Śliczne zdjęcia ;)
    I czekam na zdjęcia altanki.

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Już sobie wyobrażam jak Twoja altana będzie cudnie się prezentowała w tym magicznym sielskim kątku:) Wewnątrz jest niezwykle...cudownie:)))
    A sesja fotograficzna bardzo udana:)
    Pozdrawiam Natalko ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Same cudowności. Nie mogę doczekać się altany. Kiedy pojawi się na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  26. Sesja piękna Tymek przystojniak:)))dobrze jest się cieszyć drobnymi sprawami:)))maj jest cudny:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam maj z jego szczodrością. Tyle kwiatów nam daje. Konwalii u mnie niewiele, dlatego w wazonie stoją kupione na targu. Za to bez mój. Podziwiam Twoje aranżacje, bardzo przytulnie jest w Twojej chatce za ich sprawą.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham maj!! I bez, i konwalie...piękne ujęcia Natalko!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekam w maju na konwalie gdy kwitną to wiem że będą moje urodziny :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny maj! U Ciebie zawsze można się na chwilę zatrzymać, zadumać i nacieszyć oko:) Miłego weekendu kochana:) Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo uspokajające są te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna sesja komunijna, Tomek świetnie się prezentuje na Twoich zdjęciach :) Też o tej porze roku lubię bez i konwalie. U Ciebie w chatce prezentują się pięknie.
    Ślę ciepłe pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z posta na post robisz coraz bardziej zachwycające zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudownie i sielsko. Stworzyłaś wnętrze idealne do odpoczynku. Latarenka jest śliczna, idealnie pasuje do Twojego stylu. Sesja komunijna świetna. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne wnętrze <3 Zakochałam się. Chciałabym sobie też kiedyś w przyszłości uwić takie gniazdko. A zdjęcia z sesji komunijnej też super - szczególnie to pierwsze zdjęcie ma niesamowity klimat ;)

    Pozdrawiam ciepło :)
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. w takim wystroju to nic tlyko odpoczywać :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dawno nie ybiearaam polnzch konwalii + ich yapach bz urzekający :)
    Ps sejsa wyszła znakomita.

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapach Twoich konwalii dotarł aż tutaj do Antibes ;)
    Fajnego dnia!
    Dominika
    Ps. Sesja komunijna robi wrażenie, taka przeszywająca...

    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  40. jestem ciekawa jak odpicowaliście altankę z zwenątrz
    sesja zdjeciowa świetna !

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna dekoracja wnętrza. Uwielbiam kwiaty wewnątrz, nadają świeżości i uroku :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie wewnątrz to i tak zapewne będzie na zewnątrz, czekam cierpliwie na zdjęcia:) sesja cudna a jaka pamiątka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Magicznie Natalko :)) Jesteś mistrzynią wprowadzania cudownego nastroju, czy to wiosna, czy zima, czy słońce czy deszcz :) U Ciebie zawsze pięknie, aż nie mogę się doczekać efektów prac nad elewacją :)
    Sesja piękna!

    OdpowiedzUsuń
  44. Wygląd i zdjęcia poezja! <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam konwalie :) Czekam na zdjęcia chatki z zewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
  46. To ja się przysiadam i z przyjemnością odpocznę razem z Tobą. Sesja młodego Dżentelmena jest świetna. Buziaki na cały tydzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Widok z okna śliczny, sesja komunijna cudna!!!
    Pozdrawiam cieplutko i przysiadam się do reszty...
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  48. konwalie wygladaja tak pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  49. Kącik z półkami i girlandą taki śliczny. W ogóle piękne kadry, szkoda że bzy już przekwitają. I jeszcze ten zbieg okoliczności, mój synek(15 lat) też ma na imię Tymek. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak przyjemnie! Strasznie zatęskniło mi się za rodzinnymi stronami. Może i w tej dzielnicy Warszawy (Bielany) nie ma tragedii, ale jednak rodzinne strony to rodzinne strony. Tam to dopiero zieleń, kwiaty i zapachy, które wystarczy wchłaniać.

    OdpowiedzUsuń
  51. Zdjęcia są piekne! Takie naturalne!
    Pozdrawiam kochana!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też odpoczywam jak do Ciebie zagladam i patrzę na fotki :) powinnaś zacząć pobierać opłatę,, za korzystanie,, :D pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja też odpoczywam jak do Ciebie zagladam i patrzę na fotki :) powinnaś zacząć pobierać opłatę,, za korzystanie,, :D pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jaki piękny masz ten lampion :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ależ piękne zapachy tam muszą się rozsiewać - bez i konwalie <3
    Elegancka sesja :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)