sobota, 31 sierpnia 2013

Last Month!

Witajcie Dziewczyny!

Mam nadzieję, że ten ostatni weekend spędzacie radośnie i wykorzystujcie go ile możecie...
Pogoda już nie taka jak na początku sierpnia, ale narzekać nie możemy!
Jest ciepło i warto to wykorzystać;-)
Ja zaraz wybieram się na spacer...
A wy?

Postanowiłam, że Mój dzisiejszy post będzie poświęcony ostatniemu miesiącowi...
Mamy koniec wakacji i tak jakoś pomyślałam, że fajnie będzie wrócić się do początku sierpnia...
A dla Was przypomnienie Kochane, co się tutaj działo...
 Ostatni miesiąc upłynął przede wszystkim pod znakiem
"słodkości"...
Piekłam dużo i mam nadzieję, że będę mogła dzielić się z Wami w innych miesiącach kolejnymi słodkościami;-)
I nie tylko... 


 








Pożegnanie wakacji...
Jaka szkoda, że to właśnie takie pożegnanie;-)
Czekam już na następne...
A wy?
 

 

Jak patrzę na to zdjęcie, to zastanawiam się nad powtórką...

Wygrana u Ani z Cube-home;-)
Wiem, wiem wygrana była w lipcu, ale paczuszka dotarła w sierpniu...
Ah... piękna i bardzo miła niespodzianka;-)
Jeszcze raz Aniu dziękuję!
 
 Zmykam już na spacerek...
Ściskam Was mocno!
Udanej reszty weekendu;-)
Pozdrawiam
Natalia
<3

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kącik jadalniany z napisem 'kitchen' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie zawsze miło i smacznie,ślinka cieknie i brzuszek rośnie po takim oglądaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne i smaczne podsumowanie sierpnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja ci zazdoszczę, że możesz na świeżym powietrzu robić takie piękne uczty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jest też szkoda lata......
    Myślę już o letnim urlopie w przyszłym roku, chociaż następny mam za dwa dni! hihi!
    Nie wiem.... Jakoś za jesienią nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  6. u Ciebie to kazdy miesiac uplywa pod znakiem slodkosci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od patrzenia na te wszystkie zdjęcia zrobiłam się głodna ;)
    Pozdrawiam! :)
    megshandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm porzeczki...całe wieki ich nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)