czwartek, 29 sierpnia 2013

Tort z malinami i jagodami

Witajcie!

Nie wiem jak Wam, ale Mnie ten tydzień minął strasznie szybko.
Niedawno był poniedziałek, a już jutro piątek...
Tygodnie, dni mijają szybko i lato też...
Szkoda tych wszystkich kolorów i smaków lata...
A u Mnie ostatnio było bardzo letnio...
Postanowiłam we wtorek, że upiekę torta, bo od dawna za niego się zabierałam.
Przyczyniła się do tego też duża ilość malin w moim domu...
 We wtorek wieczorem upiekłam dwa biszkopty.
Zwykły i czekoladowy!
Ten pierwszy wyszedł mi mega duży, a czekoladowy troszeczkę mniejszy, bo jak wiadomo ciemniejsze ciasto jest bardziej zbite.
W środowy poranek szybko popędziłam do sklepu po śmietanę...
Po śniadanku zabrałam się za jego wykonanie.
Pierwsze nadzienie to bita śmietana z jagodami, a druga z malinami.
I tak na zmianę...
I wyszło Mi oto to cudo;-)
Był to Mój pierwszy tort.
Wyszedł naprawdę duży, hihih, ale smakował wszystkim i nawet, niektórzy prosili o drugi kawałek.






A tak wyglądał w środku;-)



Moja również słodka Zofia;-*


Chcę Wam również serdecznie podziękować za ostatnie komentarze pod ostatnim postem. 
Jest Mi bardzo miło, a serducho rośnie...
Dziękuję, że Mnie odwiedzacie;-)

Pięknych, słodkich chwil Wam życzę;-)
Ściskam Was mocno.
Pozdrawiam!
Natalia

7 komentarzy:


  1. Piękny...i pyszny....
    też robię końcówką lata takie torty malinowe...
    Powiedziałbym, że to Jaśnie Wysoki Tort !!!
    więc...kłaniam się nisko
    i pozdrawiam malinowo...mniam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychotka....tort wyszedł Ci rzeczywiście królewski:) pozdrawiam Basia:)
    PS super banerek...takie klimaty jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o wow... jak zobaczylam to zdjecie torta w srodku to dostalam slinotoku..

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest obłędny!!!! Nigdy w zyciu nie upiekłam tortu, bo wydaje mi się to mega trudne! Ale to musi byc pyszne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tort wspaniały, ogromniasty i apetyczny :-)) Zośka równie słodka :-***

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!
    ...już się obśliniłam!!!!!
    Szkoda, że tylko popatrzeć można.... :(

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)