sobota, 10 sierpnia 2013

Tarta cytrynowa

Witajcie!
Dziękuję za to, że Mnie tutaj odwiedzacie.
Wiele to dla Mnie znaczy...
Dziękuję!
Jak mija weekend?
Dobrze, że pogoda się poprawia...
Mam nadzieję, że i u Was ładniej...
A więc wracam do tematu dzisiejszego posta....
Ostatnio u Mnie pojawia się dużo słodkości.
A jak są wakacje mam więcej czasu na ich pieczenie, bo to Moja wielka pasja.
Wczoraj wspominałam o tym, że piekę tarte cytrynową!
Miałam obawy, że się nie uda, a tu proszę wyszła wyśmienita.
Naprawdę bardzo dobra.
Spód kruchy, maślany...
Masa bardzo cytrynowa...
A na sam koniec cukier puder, który fajnie i smacznie kontrastuje się z masą.
Jestem nią zachwycona.
Polecam!
A przepis znajdziecie tutaj.









Spróbujcie, bo jest naprawdę smaczna.
Życzę Wam samych słodkich chwil...
Pozdrawiam
Buziaki
Natalia
;-)

9 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo apetycznie. A podany tak, że aż szkoda jeść, ale ślinka cieknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOOO jakie zmiany w :czołówce" :)))) bardzo uroczo :)
    Natalko u Ciebie jak zwykle słodziutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też sięgnę do przepisu, bo mi ślinka pociekła ;)
    Dzięki za odwiedzinki, również będę odwiedzać. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny banerek!
    a o ciacho mmmm wypróbuję przepis na pewno;)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ciacho pysznie wygląda, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pysznie i pewnie tak smakuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę spróbować!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę spróbować bo masa cytrynowa to jest coś co moja córka uwielbia

    Nominowałam Cię do Liebster Award - Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)
    malowanki-krychy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)