niedziela, 4 sierpnia 2013

Sobotnie party...

Witajcie dziewczyny!

Na samym początku dziękuję Wam za przemiłe komentarze pod ostatnimi postami...
Są one bardzo miłe i znaczą dla Mnie wiele;)
Dziękuję!



Jak minął Wam weekend, który co prawda jeszcze trwa?
Wakacje nadal trwają, jest ciepło i można spędzać miło czas "pod chmurką"...
Wczoraj wieczorkiem urządziłam małe party...
Było miło, smakowicie i przyjemnie;)
Zrobiłam sałatkę, był grill i inne przekąski...
Woda z truskawkami i miętą była również smaczna i orzeźwiająca, bo było naprawdę wczoraj cieplutko;)
 Zapraszam Was Moje Drogie na krótką fotorelację...











Zmykam już i ślę Wam Dziewczyny mnóstwo uścisków;)
Udanego tygodnia
Pozdrawiam!
Natalia
;-)

10 komentarzy:

  1. Co to za sałatka? Chyba z makaronem? Wygląda apetycznie ;)
    Pięknie wystroiłaś stół!
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podejrzewam, że goście byli zachwyceni! Zaintrygowała mnie ta woda truskawkowa-fajny pomysł-do wykorzystania:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. litości - wciąż takie obłędne takie smakołyki !
    piękne dekoracje i wypieki!
    palce lizać!

    OdpowiedzUsuń
  4. A u Ciebie jak zawsze same pyszne potrawy ;) Zdjęcia cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie u ciebie i klimatycznie:) Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie letnie spotkania. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Może byś wpadła do mnie i tak pięknie coś upichciłą,Takie to wszystko smakowite!

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie... Do mnie też możesz wpaść i coś upichcić!
    Sałatka naprawdę ciekawa.
    Przepis kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. małe party...?Kochana co za skromność hehe
    pyszności, aż się głodna zrobiłam...idę coś schrupać hehe
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. zaczynam sie pomalu nie lubic za te wszystkie smakolyki ;)
    jak tylko tu zagladam to mi juz w brzuchu burczy, zanim jeszcze cokolwiek zobacze!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)